עיצוב
08 אפר, 2024

כל מה שכדאי לדעת לפני שרוכשים מיטה וחצי


למי מתאימה מיטה וחצי? מהם המידות והגדלים הנפוצים למיטה וחצי? האם כל המיטות הופכות לספות? מה חשוב לבדוק לפני שעוברים ממיטת יחיד למיטה וחצי? בנינו לכם מדריך רכישה מפורט שיעשה לכם סדר בתשובות לכל השאלות!

אתם יכולים להשתמש בסיפורי "אני ישנתי עם אחי במיטת קומותיים עד גיל 15", ולהישען על "מה צריך יותר ממיטת יחיד?" אבל נראה שהגיע הזמן להפנים- הקטנטנים שלכם שהתגלגלו מצד לצד במיטת יחיד עם עוד חבורת בובות פרווה, הפכו לבני נוער שהצרכים שלהם שונים, השינה שלהם חשובה מאי פעם ומיטת היחיד שלהם- כבר פחות מתאימה… זה בדיוק הזמן לעבור למיטה וחצי!

מה הגודל של מיטה וחצי?

בניגוד למיטת יחיד שאורכה 2 מ' ורוחבה הוא 80-90 ס"מ בלבד, אורך מיטה וחצי הוא קבוע- 2 מ' ורוחב מיטה וחצי משתנה ונע לרוב בין 120 ס"מ ל-140 ס"מ.

למה חשוב להתייחס ברכישת מיטה וחצי?

איכות המזרן

גיל ההתבגרות הוא גיל קריטי מבחינת שינה. כדי לאפשר לגוף לנוח, להתפתח, לצמוח ולגדול בזמן השינה, עליו ליהנות משינה איכותית ובריאה. כשאתם ניגשים לרכוש מיטה וחצי, ודאו שמדובר במזרן שלא נופל באיכותו ממזרן ההורים!
דגמי מיטה וחצי של עמינח לדוג', כוללים את "המרכז הבריאותי" – פיתוח ייחודי ובלעדי לעמינח המאפשר לעמוד השדרה מנח זקוף, מונע קריסה של המזרן פנימה ומספק תמיכה מלאה לגוף המבטיחה לו את השקט שהוא צריך כדי לגדול.

עיצוב והתאמה לחלל

המעבר ממיטת יחיד למיטה וחצי הוא לא רק בגלל גודל מיטה וחצי ולא רק לטובת שינה טובה. הוא גם ההזדמנות להעניק למתבגרים שלכם את התחושה שהם גדולים ולעשות את ההתאמות בחדר השינה שלהם! חפשו מיטה וחצי מעוצבת בצבעוניות שתתאים לאופי החלל, כך בכל הזדמנות שירצו יוכלו להוריד את המצעים (במקום למתוח ולסדר אותם בכל בוקר), לדחוף אותם לארון המצעים בתחתית, ולהשאיר את המיטה המעוצבת חשופה. לסדרת המיטה וחצי של עמינח ארגז מצעים נוח ורחב. תוכלו למצוא גם מגוון מיטות במידות של מיטה וחצי ובנראות של מיטה זוגית, שיתנו למתבגרים תחושה של ממלכה!

כוונון והתאמה אישית

כדי לשמור על המיטה מקום נוח ונעים לבילוי שהוא הרבה יותר משינה, בחרו במיטה וחצי מתכווננת המאפשרת בלחיצת שלט להרים ולהוריד את גב המיטה – מנח המתאים לצפייה בטלוויזיה, בטאבלט, לקריאת ספר או גלישה בנייד.

גודל המיטה

אם בחרתם לעבור ממיטת יחיד למיטה וחצי, בדקו את רוחב המיטה וחצי המתאים לצרכים של המתבגרים שלכם. אם מדובר בנער\ה גדולי ממדים התאימו להם מיטה וחצי במידות גדולות יותר שיבטיחו להם מרחב, אם מדובר בחייל\ת המארחים אצלם במיטה לעתים קרובות, העדיפו מיטה וחצי במידות 140*200 , ואם עברתם למיטה וחצי מוקדם רק כדי לייצר לילדים תחושה של מרחב, גם מיטה וחצי ברוחב 120*200 יכולה להספיק.

לסיכום

מיטה וחצי היא פתרון נוח ונעים למתבגרים הזקוקים למרחב וגם לכאלה שהסטייל והלוק מדברים אליהם. למיטה וחצי מגוון מידות וגדלים נפוצים, רוחב המיטה וחצי משתנה, העיצוב משתנה והאיכות משתנה בין יצרן ליצרן- בדקו היטב את הצרכים שלכם ועשו את הבחירה הנכונה לשינה בריאה!



עוד בנושא