עיצוב
12 נוב, 2018

סודות מחדר המיטות: כך תעצבו חדר שינה שכולו אהבה

מי צריך טיפול זוגי כשכך נראה החדר של שניכם? כמה שינויים קטנים - ולא תרצו לצאת.

חדר השינה הוא המקום היחיד בבית שהוא רק "שלכם". מקום שמוקדש לזוגיות, לאינטימיות, לחום ולקרבה. עיצוב חדר שינה רומנטי וביצוע שינויים קטנים בעזרת פרטים עיצוביים מיוחדים, בהתאם לטעם שלכם, יסייעו לכם להפוך את החדר להיכל שכולו אהבה – כזה שעושה חשק לישון בו מכורבלים יחדיו.

בדים רומנטיים

ישנם בדים שזועקים "פרקטיות" ו"שימושיות", ולעומתם בדים שגורמים ללב שלנו להחסיר פעימה של התרגשות; כאלו המשדרים אהבה ורומנטיקה. כשבוחרים צבע לחדר שינה רומנטי אנחנו ממליצים שתזרקו על המיטה שמיכה מפנקת מקטיפה עמוקה בגווני בורדו, ורוד, אדום או שחור, כיסוי מיטה שובה לב מסאטן עדין בגווני אפור וכסף או שמיכת טלוויזיה זוגית גדולה מפרווה סינטטית שתחמם אתכם יחדיו. הוסיפו לשידה מפת תחרה, בחרו מצעים רומנטיים או הניחו שמיכת קרושה רקומה על הכיסא להשלמת הלוק.

פרחים מכל עבר

טפט פרחוני, כריות נוי קטנות פרחוניות, אגרטל פרחים קטן, סל כביסה מנצרים עם בד פרחוני או שטיחונים פרחוניים קטנים לצדי המיטה יכניסו את האביב, ואת האהבה, לחדר – גם באמצע החורף!

מלים כדורבנות

משפט, פתגם, ציטוט או שיר "שלכם" יזכירו לכם כל ערב מחדש את עוצמת האהבה. את המילים הנכונות ניתן להדביק על הקיר באמצעות מדבקות קיר, לצבוע ישירות על הקיר או להדפיס, למסגר ולתלות. עצבו פוסטר עם ראשי התיבות שלכם או תאריכים משמעותיים בחייכם, מסגרו את ההזמנה לחתונה או הדפיסו על קלף, בפונט אמנותי, את המלים של שיר משמעותי עבורכם. תוכלו גם לתלות תמונות מרגעים זוגיים אינטימיים, כי לעתים תמונה אחת שווה אלף מילים.

מיטת אפיריון

אין דבר רומנטי יותר ממיטת אפיריון, שלוקחת אותנו חזרה לימים ויקטוריאניים של תשוקה עזה. בעזרת ווים התלויים מהתקרה וחבל כביסה, כל מיטה פשוטה יכולה להפוך לקן אוהבים. את הווים יש לתלות מעל פינות המיטה, ולהשחיל וילונות עדינים ושקופים באורך המתאים דרך חבלי כביסה בין הווים.

ורוד מכל עבר

ורוד בהיר, ורדרד, ורוד בייבי… היש צבע הזועק "רומנטיקה" יותר ממנו? אם מבחינתכם התשובה היא "כן", לכו על זה עד הסוף: השתמשו בפלטת צבעים ורודה על מנת לעצב את החדר וליצור תחושה של רומנטיקה, תחכום והנאה. שלבו בין ורודים בהירים לוורודים כהים ובולטים, על מנת לייצר ניגודיות שתופסת את העין ומתאימה לכל מצב רוח.

לנצנץ את הנייטרלי

אפשרות אחרת לעצב חדר שינה רומנטי היא לבחור דווקא בצבעי רקע ניטרליים, כגון אפורים בהירים, צבעי סומק עדינים, ורדרדים או קרם, ולהבליט אותם באמצעות נגיעות של זהב במסגרות התמונות, מנורות הקריאה, פרטי האמנות והאגרטלים או סביב הראי – למראה יוקרתי וחגיגי.

לשבור את הצבע

פריט אחד – זה כל מה שצריך: פריט בולט, בוהק, זועק וצועק, ששובר את המונוכרומטיות ושמטלטל את פלטת הצבעים. בחרו מנורת תקרה או נברשת ייחודיים, כורסה מקושקשת, מתלה מרהיב או אמנות קיר עוצרת נשימה, לקישוט החדר ולהחזרת ההרפתקנות לחיים בכלל – ולחיי האהבה בפרט.

שחור ולבן

קירות לבנים, מצעים שחורים ורהיטים ואביזרים בגווני שחור ולבן, נותנים לחדר מראה בוגר ומתוחכם. הוסיפו לחדר הדום מפוספס שחור-לבן, שטיח גדול משויש, תמונות שחור-לבן ואביזרי קישוט נוספים בגוונים אלו על מנת לייצור מרחב שמשדר מערכת יחסים זוגית בוגרת.

מתנופף ברוח

למרות התריסים הפרקטיים, אל תוותרו על וילונות לכל חלונות החדר. הווילונות יכולים להיות מבדים שקופים ועדינים, בשביל האווירה, בצבע ניגודי בולט בשביל ה'וואו' או בדוגמה קלאסית כגון פרחים, פסים או נקודות בשביל הרומנטיקה. שיקלו להשאיר את הווילונות ארוכים, כך שיפלו לרצפה בצורה דמוית הינומה.

תאורה עדינה

לא במקרה מתהדרים המלונות המפנקים בעולם בתאורה רכה ומעומעמת. במקום תאורה חזקה ואגרסיבית בחרו נורות בגוונים של צהוב עדין, הוסיפו אהילים המחלישים את עוצמת התאורה והתקינו מעמעמי אורות. במקום מנורה מרכזית אחת, שקלו מגוון מנורות בגדלים שונים סביב החדר – ליד המיטה, בפינת החדר, על השידה, והוסיפו לאווירה מושלמת פמוטים עם נרות (במקומות בטוחים, הרחק מבדים ומרוח. לעולם אין לישון עם נרות דולקים!). רעיון נוסף הוא שרשראות של מנורות קטנטנות סביב המיטה, תלויות מווים על הקיר או מאחורי הווילון, למראה קסום.

וינטג'

לא יודעים מה אתכם, אבל בנו מעביר המושג "וינטג'" רטט של התרגשות. ממסגרות לתמונות ועד שידות, מאהילים ועד מתלי בגדים, ממדפים ועד רהיטים, אין דבר המייצר רומנטיקה יותר מפריטי וינטג'. העדיפו פריטים בודדים ולא סטים, אקלקטיים ולא תואמים, עם כמה שיותר היסטוריה מאחוריהם.

כל מה שנותר הוא לעמעם את האורות, להשמיע מוסיקה שקטה ברגע וליהנות ממקדש האהבה שיצרתם לעצמכם. תחי הרומנטיקה….



עוד בנושא