שינה טובה
02 אפר, 2024

חוויית השינה המושלמת: הכירו את "הרולס רויס" של המיטות המתכווננות

שינה היא המפתח לבריאות הפיזית והנפשית שלנו. כשאנחנו ישנים המוח שלנו מעבד מידע ומארגן את הזיכרונות שלנו, והגוף מתקן את התאים והרקמות. שינה איכותית שומרת על המערכת החיסונית שלנו, משפרת את היכולת הקוגניטיבית שלנו, ואף מסייעת להפחית חרדה ודיכאון.
חוויית השינה המושלמת

כדי שכל זה יקרה, אדם בוגר צריך לישון 7 שעות בלילה בממוצע, אך מחקרים מהשנים האחרונות מראים כי בכל העולם המערבי נרשמת מגמה של ירידה בשעות הפנאי והשינה, בזמן ששעות העבודה ורמות הסטרס רק הולכות ועולות. למרבה הצער, ישראל נמצאת בתחתית הרשימה העולמית, עם ממוצע של 6.5 שעות שינה בלבד לאדם מבוגר.

בנוסף, שעות השינה הן לא המדד היחיד שקובע את איכותה, וישנם פרמטרים נוספים הדרושים לשינה טובה ומספקת. אז מה אפשר לעשות כדי לשפר את משך ואיכות השינה? כמו בשעונים המדויקים, בשוקולדים המשובחים ובאולרים המשוכללים, גם במקרה הזה נראה שיש לנו מה ללמוד מהשוויצרים.

Swissflex הינה חברה שוויצרית שפועלת כבר מעל 75 שנה ומעסיקה כ-150 עובדים. לחברה מסורת ארוכת שנים של פיתוח ועיבוד חומרים למערכות שינה מתקדמות, והיא מייצרת בין השאר את "הרולס רויס" של עולם המיטות המתכווננות.

מדובר במיטה מתכווננת המורכבת ממשטח מתכוונן (UNI 22) ומזרן (VERSA 24) חדשניים ומשוכללים, המותאמת אישית ללקוח, הן מבחינת המידות והן מבחינת הגימור. המיטה המתכווננת של החברה כוללת מספר פטנטים וטכנולוגיות, שמעניקים לה יתרונות משמעותיים על פני מיטות מתכווננות אחרות:

טכנולוגיה מתקדמת וגמישות מקסימלית

במיטות Swissflex תוכלו לבחור בין שלושה סוגי משטחים מתכווננים וגמישים לחלוטין, שעושים שימוש בטכנולוגיית Bridge: UNI 12, UNI 14, והמתקדם ביותר – UNI 22.

המשטח UNI 22 הוא למעשה מערכת שינה מתקדמת וחדשנית, בעלת שבע אפשרויות לכוונון (באמצעות שלטים אלחוטיים) וארבעה מנועים. המערכת מדמה עמוד שדרה ובעזרתה כל שריר בגוף מקבל את התמיכה שהוא זקוק לה.

בזכות מנגנון גלישה ייחודי, המשטח מסוגל להגיע לגמישות מקסימלית. למנגנון יש יכולת מתיחת קפיץ של 80 מ"מ, וכל חולייה לאורך כל משטח השינה מסוגלת להימתח ב-360 מעלות כדי לאפשר נוחות אופטימלית. "הטכנולוגיה מאפשרת תנוחת שינה בריאה ומתקדמת גם במצבים מיוחדים כמו היריון או למשל בהתכווצות שרירים", מציין אולג קופמן, מנהל סניף עמינח בבני ברק.

ויסות חום, מניעת הזעה ושמירה על היגיינה

למיטה המתכווננת של Swissflex יש שני סוגי מזרנים בשתי רמות קושי על פי העדפת הלקוח – VERSA 20 ו-VERSA 24 (בגובה 20-24 ס"מ). המזרנים מכילים שכבת ג'ל טקס בעובי 6 ס"מ לאורך כל מצע השינה, ושכבה נוספת של אותו חומר בעובי של 4 ס"מ באזור הכתפיים, המסייעת לתמיכה מושלמת ולפיזור לחצים אולטימטיבי.

בנוסף לכך, המזרנים כוללים תעלות מובנות שמזרימות את האוויר פנימה והחוצה, ופתחי אוורור אנכיים ואופקיים שמאפשרים בקרת אקלים אופטימלית. "הג'ל טקס הוא פטנט ייחודי וחדשני, עשוי ג'ל וקצף קר, שמונע הזעה ומווסת את הטמפרטורה באופן כזה שלא יהיה קר מדי או חם מדי בזמן השינה", מסביר קופמן. "בנוסף, הוא מספק הגנה אנטי-בקטריאלית לטובת היגיינה מירבית".

יוקרה ונוחות

במזרני VERSA 24 של המיטה המתכווננת של Swissflex נעשה שימוש בבד שריג ייחודי עם 30% ליוסל. "ליוסל הוא סיב שנמצא בבגדי מעצבים יוקרתיים – למשל בחליפות של ארמאני", אומר קופמן. "המאפיינים שלו מדגישים עוד יותר את תחושת הנוחות והאווריריות שהמזרן מספק".

אז אם אתם מחפשים לשדרג את חוויית השינה שלכם, להתעורר רעננים בבוקר ולהמשיך את היום חיוניים ואנרגטיים, כנסו לסניפי עמינח כדי להכיר מקרוב את "הרולס רויס" של המיטות המתכווננות, ולגלות איך זה לישון כמו בשוויץ – בכל לילה מחדש.



עוד בנושא