שינה טובה
10 פבר, 2019

לא רק בפורים: למה כדאי להתחפש גם בחדר המיטות

לתת דרור לדמיון, להכיר מחדש את בן הזוג ולעורר פרפרים נושנים. כך משדרגות התחפושות בקלות רבה את הזוגיות.

חג פורים מתקרב: החג בו אנשים לוקחים על עצמם זהות אחרת, מתחפשים למשהו שונה ומיוחד, ובמשך יום אחד הופכים למשהו אחר ממי שהם. אבל למה לחכות דווקא לפורים? גם חדר השינה יכול בכל זמן להפוך למסיבת תחפושות זוגית, כחלק ממשחק תפקידים אינטימי ושובר שגרה.

הפסיכולוגיה סביב תחפושות ענפה: היא עוסקת בהעצמה על ידי נטילת פרסונה אחרת, הסתתרות מאחורי מסיכות וגלימות, יציאה מהשגרה של היומיום אל תוך עולם אחר ומעבר מתוך ה"אני" של השגרה אל תוך "אני משודרג", חוגג ומעז.

אותם העקרונות הפסיכולוגיים מתקיימים גם סביב תחפושות ותלבושות בחדר המיטות. תחפושות הופכות במקרים רבים לחלק בלתי נפרד ממערכת היחסים, ולדרך נוספת להבטיח חוויה זוגית אינטימית שכמותה טרם עברתם, ושלאחריה תביטו זה בזו בעיניים אחרות. למה כדאי להיכנס לחוויה? טוב ששאלתם:

להתחפש בשביל הדמיון

הסיבות המביאות אנשים לעטות על עצמם תחפושות בחדר השינה הן רבות, כשהמהותית ביותר היא ההשפעה של התחפושת על הדמיון. כשאדם מתחפש, הוא נכנס לדמות – כמו תלבושת של שחקן. בעזרת התחפושת אפשר להפוך בקלות לגיבורי על, לחיות טרף, ללוחמים, לסלבריטאים ולכל מה שרק יעלה הדמיון שלכם ושל בן או בת הזוג שלכם. המדהים הוא שלמחרת, בעזרת תחפושת אחרת, אפשר להפוך לדמות לחלוטין שונה – עם התנהלות, דרכי פעולה ואופי אחרים.

להתחפש למען הפרפרים

גם אם אתם הרבה זמן ביחד, מכירים לא רע זו את זה ולא חולמים לחזור לעולם הדייטים – איפשהו, מדי פעם בשגרה הנינוחה חסרה דווקא ההתרגשות. חסרות דפיקות הלב כשהיא מגיעה הביתה, חסרים הפרפרים במגע החטוף. בעזרת תחפושות אתם לרגע הופכים לאנשים אחרים: לא לזוג שרב בבוקר סביב תור מי להתקשר לחשמלאי ומי יכין ארוחת ערב, אלא לזוג שטרם נפגש. הסיטואציה חדשה, מרטיטה ומסעירה, וממלאת את הבטן בפרפרים. כמו בהתחלה.

להתחפש כדי להגשים החלומות

כנראה שבתור מורה אתה לא לובש טוקסידו עם עניבת פרפר לעבודה, כרופאה את לא מסתובבת עם עקבי סטילטו ושמלות ערב ביומיום. אתם גם כנראה לא לובשים בגדים מאד חושפניים, צבעוניים, צמודים או קצרים לעבודה, לגינה עם הילדים או לסופר. אבל גם הביישנים ביותר בוודאי צפו פעם בטקס פרסי האוסקר ותהו איך זה מרגיש ללכת על השטיח האדום, כשהעיניים נישאות אל עברכם, או רצו ללבוש בגדים שאף עין לא תישאר אדישה אליהן. בעזרת תחפושות תוכלו שניכם להגשים את הפנטזיה לרגע אחד.

להתחפש וליצור עולם משלכם

ההנאה מהתחפשות מוכפלת כשהיא נעשית כזוג. כל אחד מהשותפים מקבל על עצמו את הדמות החדשה והתחושות מתעצמות כשמדובר בחוויה שיתופית. בעזרת התחפושות בני הזוג יוצרים עולם מוגן משלהם ובו האינטימיות מגיעה למקסימום: אתם מגלים פנים נוספות של בני זוגכם ומוסיפים רובד חדש למערכת היחסים, נדבך שרק אתם מכירים ורק אתם חלק ממנו.

קאובוי קשוח או נערת רוק, ג'יימס בונד או מרלין מונרו – לא משנה מי תעדיפו להיות, זה כנראה הזמן לנצל את ההיצע שקיים בחנויות בשל חג הפורים ולהצטייד בתחפושות ובאביזרים שיוסיפו התרגשות, התחדשות ואינטימיות לחדר השינה.



עוד בנושא