שינה טובה
07 אוק, 2021

הדור הבא של השינה: הכירו את פיג'מות העתיד

מהפיג'מה שתטעין את הגוף שלכם באנרגיות ועד זו שתקל על כאבי שרירים - הכירו את הטכנולוגיות שמבטיחות לכם ללבוש שינה טובה.
פיג'מות העתיד

אין דבר טוב כיפי ומרענן יותר משינת לילה טובה: היא עוזרת לנו להיראות במיטבנו, נותנת לנו אנרגיה מחודשת ואפילו מועילה במלחמת הגוף בחיידקים ובווירוסים. לכן לא ממש מפתיע שאנשים עושים מאמצים רבים כדי להשיג אחת כזו – וכל האמצעים כשרים: שמנים אתריים, קרמים מרגיעים, אפליקציות ייעודיות ומוסיקה מרגיעה. אבל מסתבר שבעולם הטכנולוגי בו אנו חיים יש עוד אופציה שיכולה לעזור לנו, והפעם מכיוון צפוי קצת פחות: הכירו את "פיג'מות העל" – הפיג'מות החדשניות שיעזרו לכם להגיע למטרת העל, שינת לילה טובה ומספקת.

הליין הראשון שנציג לכם כאן נקרא Restore והמוטו שלו הוא "לחדש אותך בזמן שאתה ישן". איך זה עובד? על פי אתר המותג, הקולקציה החדשנית מבוססת על תערובת מינרלים אשר סופגים וממירים את חום הגוף לאנרגיה אינפרא-אדומה. לאחר מכן הפיג'מה מחזירה את האנרגיה הזו לגופנו באופן שעוזר לנו לישון בנוחות רבה יותר, תוך הגדלת רמות החמצן כדי להטעין את השרירים לאחר אימון קשה. אפשר לומר שזה דומה להתחברות לחשמל והתעוררות עם סוללה של מאה אחוז.  בין היתר כוללת הקולקציה שמלות פיג'מה רכות במיוחד, אוברולים ללא שרוול, מכנסיים וחולצות קצרות.

אולי יעניין אותך גם:
כך תורמת בינה מלאכותית לשיפור שנת הלילה

הליין השני הוא של המותג Under Armour, שפיתח פיג'מות שהן לא רק נוחות אלא גם מאיצות את התאוששות השרירים ומונעות כאבי שרירים. די בדומה למותג המתחרה, גם כאן מבוסס הפיתוח על חום שנספג על ידי החלקיקים בתבנית הביו-קרמית המודפסת על החלק הפנימי של הבגד. חלק זה מחזיר את החום בצורת אנרגיית אינפרא-אדום חסרת חום חזרה לגוף, מה שמקדם שינה טובה יותר והתאוששות מהירה יותר של השרירים. טכנולוגיה המדוברת מכונה TB12, ובחברה מסבירים כי כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר ויש ללבוש את הפיג'מה לפחות למשך שש שעות שינה למשך שבועיים לפחות (וגם מבטיחים כי כביסות חוזרות ונשנות לא יפגמו באפקט).

הליין השלישי הוא ליין הפיג'מות הטרמיות של חברת Thermajane, אשר פיתחה פיג'מות מיוחדות שמונעות הזעה ונשארות יבשות תוך שמירה מיטבית על חום הגוף בשינה. הבד המיוחד מגיע עם מבנה מתיחה ארבע כיווני שמבטיח שהפיג'מה תתמתח על גופכם בזמן השינה ללא תחושות של שפשוף או אי נוחות. הליין זמין במגוון צבעים, כך שניתן להתאים את הפיג'מה על פי העדפותיכם האישיות.

הליין הרביעי נקרא PYJAMA PARTY והוא שייך לרשת אפרודיטה הישראלית. הרשת השיקה ליין פיג'מות העשויות מחוט שנוצר מלא אחר מאשר עץ הבמבוק. כן, מתברר שחוט הבמבוק הטבעי הוא אקולוגי ואנטי בקטריאלי כך שהוא מעניק לפיג'מה תחושה אוורירית ונעימה במיוחד. מעבר לכך מדובר, לטענת המותג, בבד מונע ריחות המווסת את חום הגוף. ואולי הכי חשוב – זהו בד מנדף זיעה יותר מכל בד אחר.

לסיכום, אם אתם סובלים לעיתים קרובות משרירים תפוסים או עוסקים באופן רציף בפעילות גופנית ושינת הלילה שלכם מהווה לא רק מנוחה לגוף אלא גם זמן לשיקום והתאוששות השרירים, פיג'מות העל האלו הן בדיוק המוצר בשבילכם. למעשה, גם אתם סתם אנשים ממוצעים תוכלו ליהנות  מהפיג'מות ההייטקיסטיות שמבטיחות לכם לישון שינה ארוכה ומספקת כל הדרך ליום חדש. האם הן גם מקיימות? את זה אולי תדעו אחרי שתתעוררו.



עוד בנושא