שינה טובה
05 ספט, 2021

חג למארחים: כשהאורחים נשארים לישון בבית

מיטות נפתחות, כריות מפנקות וכמה טיפים שיהפכו את הביקור המשפחתי או שהייה ממושכת של חברים לחוויה מפנקת במיוחד
כשהאורחים נשארים לישון בבית

כשמגיעים אליכם לכמה שעות, אתם דואגים לפנק. הסלון מסודר, שירותים מבריקים, עוגה משובחת מוגשת, ואתם עושים מאמצים שיהיה נעים וכיף אצלכם.

כשהאורחים נשארים לישון – למשל בתקופת החגים, עתירת הארוחות וזמן האיכות המשפחתי – הנושא נהיה מורכב. בסרטים, יש סוויטת אורחים עם שירותים צמודים ומיטת קינג סייז עצומה. ואצלנו? התנאים האופטימליים לרוב כוללים מיטת חבר נשלפת בחדר הילדים ומקלחת מלאה צעצועים.

ובכל זאת, ניתן בקלות להפוך את האירוח הלילי אצלכם למושלם, כזה שכמעט (אבל אל דאגה – רק כמעט) עלול לגרום להם להישאר.

חדר משלהם

האורחים שלכם ישמחו לקבל מקום נוח ונעים להניח בו את הראש, פרטיות זה בונוס. כשאין חדר משחקים או עבודה פנויים, שווה כדאי לשקול מסיבת פיג'מות משפחתית ולפנות את חדר הילדים. גם אתם תעדיפו שהסלון יישאר נטול אנשים סהרוריים.

סדרו את החדר, פנו מדף או שולחן, או הציבו סלסלה יפה בשביל הדברים שלהם וכמובן נקו. הניקיון לא חייב להיות יסודי, אבל השתדלו להעלים חפצים מיותרים ולהוריד מהעומס שבו. השתמשו בחומרי ניקוי ריחניים במיוחד, נרות ארומטיים או מפזר ריח ואל תפספסו את אדן החלון וידיות הארון והדלת.

אולי יעניין אתכם גם:

צרחנות נבונה גם במיטה: כך קונים מזרון מרחוק

אורחים נשארים לישון בבית

לשמור על הגב

האורחים אמנם אינם מצפים לתנאי בית מלון, אבל לכולנו ברור שמרבית המבוגרים לא מסוגלים לישון בנוחות במיטת מעבר או בתוך הלול. קיימים מגוון פתרונות אירוח נוחים ופרקטיים כמו ספות בשלל דגמים הנפתחים למיטה נוחה, ספות נוער או מיטות ילדים עם מיטת חבר נשלפת (חלקן נשלפות ועולות לגובה המיטה עצמה, ליצירת תחושה של מיטה זוגית). הספות נפתחות למיטה מיטה ישמשו אתכם ביומיום, ויאפשרו אירוח בתנאים משודרגים.

אפשרות אחרת היא לקנות מזרונים אותם ניתן לאחסן מתחת למיטות, או מזרנים מתנפחים איכותיים. במקרה כזה, הצמידו את הרהיטים לקירות, ותפנו את מרכז החדר למזרון. הקפידו שגודל המזרון יהיה מותאם למקום הפנוי בחדר.

כמו בבית מלון

אתם אמנם לא מלון חמישה כוכבים, אבל בהחלט יש אלמנטים שאפשר לאמץ על מנת לייצור לתחושה של יוקרה ונוחות. למרות שאף אורח לא ירים גבה למראה של סדין הספיידרמן עם ציפית הלו קיטי, יש משהו בסטים של מצעים תואמים, יפים ואיכותיים מכותנה, שפשוט מזמינים שינה טובה. בשביל פינוק אולטימטיבי כדאי להשקיע גם בכריות שינה איכותיות כמו כרית ריו ויסקוג'ל, המתאימה את עצמה לשינויים בתנוחות באמצע הלילה ומשפרת את איכות השינה. בשביל ריח טוב מומלץ לכבס את המצעים מיד לפני האירוח, או לשים במייבש כביסה עם ספריי ריח, ולאחר מכן להציע את המיטה בצורה מושקעת (שוקולד על הכרית, והם בכלל ישתגעו).

הכל בדברים הקטנים

ועוד כמה טיפים קטנים, שבאמת יהפכו את האירוח למושלם:



עוד בנושא