שינה טובה
26 יול, 2023

דירוג גלובס: ״עמינח״ הוא מותג השינה האהוד בישראל

מדד המותגים החדש של גלובס אף מדרג את עמינח בין 100 המותגים המובילים במדינה

מדד המותגים של גלובס דירג את "עמינח" בראש רשימת המותגים המוכרים בישראל בקטגורית שינה – כך עולה מהמדד החדש, שפורסם החודש. כמו כן, המותג התברג במקום הרביעי בקטגורית עיצוב הבית. ברשימה הכללית, המונה את 100 המותגים המובילים בישראל, דורגה עמינח במקום ה-85, עדות למעמדה כמותג אהוד שזוכה לאמון הציבור הישראלי.

מדד המותגים של גלובס מתפרסם זו השנה ה-20. הוא מתבסס על סקר שנערך בקרב 3,500 נשאלים, על ידי מכון מחקר חיצוני ובלתי תלוי המתמחה בתחום הצרכנות. המדד בודק אמון ואהדה ציבורית למותגים, כאשר הנשאלים מדרגים את המידה שבה הם סומכים על המותג ומעריכים אותו. המדד אובייקטיבי ושקוף, ואינו תלוי בקמפיינים פרסומיים נקודתיים או שיח ברשתות, כך שהוא מבטא את מידת האמון, ההערכה, הביטחון והנאמנות שהצרכנים רוחשים למותג.

עבור עמינח, אין זו הופעה ראשונה במדד. ב-2022 המותג התברג ברשימת 100 המותגים במקום ה-72, ובקטגורית עיצוב הבית, כמו בשנה הנוכחית, דורג במקום הרביעי. נתון זה מראה כי המותג שומר על כוח ויציבות. בחברה מעריכים כי ההצלחה נובעת בין היתר מהתמקדות במחקר ופיתוח, תוך השקעה רבה בחדשנות ובהתאמה לצרכי הלקוחות. ״עמינח דוגלת בהתחדשות מתמדת ומעמיקה לפתרונות שינה מתקדמים״, מסביר מנכ״ל עמינח, רוני שוורץ. ״המותגים של עמינח מיוצרים על ידי מומחים בתחום הייצור והפיתוח ועוברים בקרת איכות קפדנית על מנת להבטיח איכות בלתי מתפשרת״.

לעמינח פעילות ענפה הכוללת את רשתות "עמינח סנטר", "אמריקן קומפורט" ו"גוד נייט", הכוללות 44 חנויות בפריסה ארצית. כמו כן, בבעלות עמינח חנות ייחודית של המותג "עמינח מדיק" וחנות קונספט של מותג הרהיטים הדני העכשוויInnovation . בנוסף, המותג נוכח בכ-300 חנויות רהיטים עצמאיות הפועלות בישראל. לצד כל אלה, מוצרי עמינח מופצים גם בקנדה, ארה"ב, אוסטרליה, רוסיה ומדינות נוספות.

עמינח נוסדה בשנת 1932 על ידי אברהם שוורץ ז"ל כרפדיה קטנה ביפו, והפכה ברבות השנים לאחד המותגים הוותיקים והאמינים בישראל בתחום השינה. כשמאחוריה עבר עשיר בן למעלה מ-80 שנה, עמינח היא שם דבר בארץ ובעולם ונתוני המדד מוכיחים כי גם כיום, המותג זוכה לאהדה רבה בקרב הישראלים.



עוד בנושא