שינה טובה
08 אוק, 2017

קומו כבר! השעונים המעוררים שלא תוכלו להתעלם מהם


לכולנו כבר יש שעון מעורר בטלפון החכם, זו ממש לא בעיה. אבל גם עם או בלי הקרינה, לא כולם אוהבים לשים את הסמארטפון ליד הראש בלילה – מה גם שלא תמיד מצליחים להתעורר מהצלצול שלו. לכן, גם היום השוק מוצף בהמוני סוגים של שעונים מעוררים מגניבים, במיוחד אם יש להם טוויסט מעניין שיגרום לכם לקפוץ מהמיטה.

הנה כמה מהשעונים היותר משעשעים שמצאנו עבורכם:

Clocky- השעון המעורר שבורח ממך

כאשר השעון המעורר נמצא על השידה לצד המיטה, קל מאוד ללחוץ על כפתור ההשתקה, להתהפך לצד השני ולחזור לישון. את זה בדיוק מיועד Clocky למנוע. יש לו גלגלים רחבים וכאשר הוא מתחיל לצלצל הוא גם מתחיל לנסוע ולברוח ממך. הוא יורד מהשידה ומתגלגל על הרצפה והדרך היחידה לכבות אותו היא לרוץ אחריו במסדרון או לזחול אחריו מתחת למיטה. קצת ספורט על הבוקר בטח לא יזיק.

שעון אקדח לייזר היורה למטרה

שעון אקדח הלייזר הוא פתרון מושלם לעידוד קואורדינציה ולעורר את החדות שלכם על הבוקר. המשתמשים חייבים לתפוס את האקדח, לשפשף את קורי השינה מהעיניים ולירות למטרה כדי לעצור את צלצול ההשכמה. הצבת המטרה (חלקו השני של השעון) בחלקים שונים של החדר שינה בכל לילה הופכת את העניין למאתגר בכל בוקר מחדש.

שעון משקולות לתרגול ספורטיבי

אם אתם אוהבים להתחיל את היום שלכם עם קצת תרגול ספורטיבי, אולי זה השעון המעורר הנכון עבורכם. זהו שעון שבנוי כמשקולת ספורטיבית במשקל 1.5 קילו. המשתמשים חייבים לבצע 30 הרמות והורדות של המשקולת כדי לעצור את צלצול ההשכמה.

Banclock – השעון שהוא גם קופת חיסכון

השעון האלגנטי המרובע הלבן הזה יפסיק את הצלצול העקשני שלו בבוקר רק אם תכניסו לתוכו מטבע, בדיוק כמו בקופת חיסכון. דרך נפלאה לחסוך קצת כסף, אבל עכשיו לכו תחפשו על הבוקר איפה השארתם כסף קטן לטובת העניין…

השעון המעופף

כאשר השעון המעופף מתחיל לצלצל, הוא יורה את המדחף שלו לאוויר החדר. כדאי לכם להתעורר מהר ולשים לב היטב היכן הוא נוחת, כי עד שמחזירים את הפרופלור ליחידת הבסיס, הדרך היחידה להפסיק את צלצול השעון היא להוציא לו את הסוללות.

שטיח שהוא שעון מעורר חזק

השעון המעורר הזה הוא בעצם שטיחון קטן וקשיח המונח על הרצפה ליד המיטה, כשיש לו בצדו או במרכזו תצוגת שעון. כשהוא מתחיל לצלצל, הדרך היחידה לעצור אותו היא פשוט לקום מהמיטה ולעמוד עליו. רק כאשר דורכים עליו באופן מלא, הוא מפסיק לצלצל.

הפצצה הקולית שתנענע לכם את המיטה

אם אתם מאלה שאף שעון מעורר חזק לא מצליח לעורר אותם, כדאי שתחשבו על השעון הבא: הצלצול שלו כל-כך חזק שהוא מגיע ל-113 דציבלים רועשים, בערך כמו פטיש שדופק לכם ליד הראש. אם זה לא מספיק, יש לו יחידה שמתחברת למיטה ומנענעת אותה עד שתואילו סוף סוף לקום.

clockman- השעון שידבר איתכם יפנית

אם אתם זקוקים לקצת חברה על הבוקר, תראו את החמוד הזה: Clockman הוא בן לוויה מהנה, שצועק, מצחקק, ושר ביפנית עד שמישהו שם אותו על צדו לתנומה. ישנם ארבעה דגמים זמינים, שכל אחד מהם עם פרצוף אחר – מכועס ועד לפרצוף מצחיק. אנשים שלא מדברים יפנית אולי לא יבינו מה הוא אומר כשהוא מפטפט, אבל המסר ברור מספיק: הגיע הזמן לצאת מהמיטה.



עוד בנושא