מדיניות האחריות

תתחדשו,
אנו מברכים אתכם על רכישת מוצר מבית עמינח ומשוכנעים שתיהנו ממנו שנים רבות.
בעת קבלת המוצר תצורף תעודת אחריות רלוונטית המפרטת את אחריותנו.

תלונות על פגמים בבד יש להפנות למוקד קשרי לקוחות עד שבועיים מיום קבלת המוצר.
לא נישא באחריות לקלקול, בלאי או נזק שיגרם למוצר כתוצאה מחבלה, תאונה, טיפול או שימוש רשלני, בלתי נכון או בלתי סביר.

בתום השנה הראשונה לרכישת המוצר, בכל מקרה של תיקון המחייב ביקור בית של טכנאי ו/או העברת המוצר למפעל,
ישא הלקוח בעלות ביקור טכנאי וההובלה, בהתאם לתעריפי החברה.

מוצרי עמינח עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר. במהלך הייצור נתון המוצר לביקורות קפדניות ומתקדמות. כל אלה, וכמובן טיפול נכון מצדכם, תורמים רבות להארכת חיי המוצר.
אם אתם זקוקים למידע נוסף, או אם נתקלתם בבעיה, אל תהססו להתקשר.
אנו מאחלים לכם מנוחה ושינה נוחה ובריאה. לילה טוב!

לתשומת ליבך:

  • יש לנקות את משטחי הבד בשואב אבק בלבד, להימנע משפשוף ולהקפיד על מרחק מינימאלי בין החלק השואב לבד הריפוד.
  • אין להשתמש בחומרי ניקוי העלולים להכתים את בדי המוצר.
  • מומלץ להשתמש במגן ראש מזרן עמינח
  • במקרה של תקלה מעבר להוראות ההפעלה יש להפנות לשירות הלקוחות של החברה ע"פ הרשום מטה.
  • יש לשמור את חשבונית הקניה במצורף לתעודה ולהציגה בעת הזמנת השירות.